Minun sivut
Minun sivut

Usein kysytyt kysymykset

Voinko tilata tuotteita teiltä, jos olen alle 18-vuotias?

Jotta voit tehdä ostoksia meillä, sinun on oltava täysi-ikäinen tai sinulla on oltava vanhemman suostumus tilaukseen. Emme tee tätä valvontaa, mutta vastuu sen toteutumisesta on sinulla ja huoltajallasi.

Onko olemassa enimmäis- tai vähimmäissummaa, jolla voin tehdä ostoksia?

Ei, meillä ei ole enimmäis- tai vähimmäissummaa, jolla sinun tulee tehdä ostoksia.

Mitkä ovat toimituskulut?

Toimitusvaihtoehdot ja niiden kulut löydät kassalla. Me tarjoamme aina ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 39 € suuruisiin tilauksiin.

Toimitatteko tilauksia Ahvenanmaalle?

Valitettavasti emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle, mutta toivomme voivamme tarjota tätä tulevaisuudessa.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Jos et saanut tilausvahvistusta suoritettuasi ostoksesi, tarkista, että annoit oikean sähköpostiosoitteen sekä tarkista roskapostisi, koska joskus se päätyy sinne. Jos et vieläkään löydä sitä, ota yhteyttä asiakaspalveluun varmistaaksesi, että ostoksesi on mennyt läpi.

Mitä teen, jos minulla ei ole sähköpostiosoitetta?

Jos sinulla ei ole pääsyä sähköpostiosoitteeseen, voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon +358 (0) 24 80 93 801, arkisin klo 10.00-13.00 välisenä aikana, ja autamme sinua mielellämme tilauksen tekemisessä.

Jos haluan poistaa tilaukseni / lisätä / vaihtaa tuotteen ennen paketin lähettämistä, miten se tehdään?

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota meihin heti yhteyttä. Jos paketti on ehditty jo pakkaamaan, meillä ei ole mahdollisuutta pysäyttää sitä. Tämä koskee myös tilausmuutoksia, joissa esimerkiksi haluat poistaa tilauksestasi vain yhden tuotteen. Voit myös poistaa oman tilauksesi sivuiltasi. Jos haluat lisätä tuotteen samaan pakettiin, tilauksen yhteydessä sinulta kysytään kassalla, haluatko lisätä tuotteen viimeiseen tilaukseesi vai haluatko että se lähetetään erikseen.

Missä pakettini on?

Kun tilauksesi on lähetetty CoreNutritionilta, saat toimitusvahvistuksen tilausta tehdessäsi antamaasi sähköpostiosoitteeseen ja sen kautta voit seurata pakettiasi. Voit myös seurata pakettiasi saamastasi seurantanumerosta. Mikäli sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos teen tilauksen oston mukana toimitetulla kampanjatuotteella, täytyykö ilmainen tuote palauttaa, jos palautan muut tuotteet?

Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen kampanjaostoissa, joissa oston mukana oli ilmainen tuote, myös ilmainen tuote on palautettava avaamattomana/alkuperäisessä kunnossa. Jos päätät säilyttää ilmaisen tuotteen, lähetämme sinulle laskun tuotteen arvosta.

Entä vaihto-oikeudet?

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, lähetä se meille takaisin tuotteen ollessa ehjä ja käyttämätön. Lähetä palautus seuraavaan osoitteeseen, jos se lähetetään kirjeenä:

Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018

Järfälla, Ruotsi

Lähetä palautus seuraavaan osoitteeseen, jos se lähetetään pakettina:

Svenskt Kosttillskott AB
Mätarvägen 6 A

196 37 Kungsängen

Ruotsi

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, hyvitämme olemassa olevan tilauksesi avoimen oston mukaan, koska emme voi tehdä muutoksia tilaukseesi. Voit sitten tehdä uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle/koolle verkkosivuillamme. Vaihtotuotteesi lähetetään meiltä 24 tunnin sisällä arkisin.

Miten teen reklamaation?

Jos olet saanut rikkinäisen tuotteen, pyydämme ystävällisesti sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, sillä reklamaation tekemiseen tarvitsemme tiedon siitä, mitä se koskee. Rikkoutuneiden tuotteiden tapauksessa sinun on lähetettävä kuva viallisesta tuotteesta sekä kerrottava, kuinka se meni rikki. Jos sinusta tuntuu, että tuote maistuu erilaiselta tai poikkeaa normaalista jollain tavalla, sinun tulee lähettää eränumero tai kuva, josta näkee, kuinka tuote on viallinen, sekä kuvaus siitä. Huomaa, että kun haluat reklamoida tuotteen, joka ei kuulu omaan valikoimaamme, meidän on toimitettava reklamointi toimitsijallemme ennen kuin se mahdollisesti hyväksytään.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani? Kuinka kirjautua omille sivuilleni?

Jos et muista salasanaasi tai sinulla on ongelmia omille sivuille kirjautumisessa, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme, he auttavat sinua mielellään.

Toimitukset

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan tilaukseni?

Toimitusaika riippuu postinumerostasi ja valitusta toimitustavasta.

Mitä eri toimitustapoja voin valita?

Alta voit lukea tarjoamistamme toimitustavoista. Tilauksellesi käytettävissä olevat toimitustavat luodaan postinumeron perusteella, jonka annat ennen kassalle siirtymistä.

Budbee Box:

Budbee Box toimittaa tuotteet 2-3 päivän sisällä läheiseen toimituslaatikkoon. Koodilla noudat paketin juuri silloin, kun se sinulle sopii. Pakettia säilytetään laatikossa 7 päivää.

Tiedot lähetyksestä löytyvät Budbee-sovelluksesta.

Budbeen kotiinkuljetus:

Toimitusaika 2-4 arkipäivää, riippuen asuinalueestasi.

Paketti toimitetaan iltaisin klo 17.00 ja 23.00 välisenä aikana. Jos olet pyytänyt paketin jättämistä ovesi ulkopuolelle, olet itse vastuussa siitä hetkestä lähtien, kun kuljettaja on jättänyt toimituksen.

Tiedot lähetyksestä löytyvät Budbee-sovelluksesta.

Bring:

Toimitus toimitsijalle

Toimitusaika 2-3 arkipäivää, riippuen asuinalueestasi.

Mitkä ovat toimituskulut?

Eri toimitusvaihtoehtojen toimituskulut näkyvät kassalla. Jos tilauksesi arvo on yli 39 €, tarjoamme aina ilmaisen toimituksen.

Maksutavat

Käytämme Klarna Checkoutia maksuratkaisuna. Jokainen valmis ja hyväksytty tilaus luo automaattisesti tilausvahvistuksen. Yleisin syy tilausvahvistuksen tai laskun jäämättä tulemiseen on se, että annoit tilauksen yhteydessä vahingossa väärän sähköpostiosoitteen tai tilausvahvistus on automaattisesti lajiteltu Roskaposti-kansioon.

Lasku

Laskusta ei veloiteta maksua, jos valitset 30 päivän laskun. Lasku lähetetään sähköpostiosoitteeseesi ja sen voi maksaa myös My Klarnan kautta.

Korttimaksu

Turvallinen korttimaksaminen Mastercardilla ja Visalla, korttimaksuja ei lisätä. Rahat veloitetaan tililtäsi 2 pankkipäivän sisällä.

Osittainen maksu

Maksu voidaan jakaa jopa 24 kuukaudelle. Aloitusmaksua tai kuukausimaksua ei lisätä, vain korko 18,9 %. Näet tämänhetkiset osamaksuehdot ja kuukausittaisen summan Klarnan verkkosivuilta.

Pankkisiirto

Maksa verkkopankkisi kautta.

Palautukset

Kuinka käytän avointa ostoa?

Voit käyttää 14 päivän avointa ostoa. Mikäli tuote on avaamaton ja ehjä, eikä sitä ole ostettu monipakkauksena tai sisällytettynä valmiiseen pakkaukseen, voit lähettää sen takaisin meille. Palautus on omakustanteista. Avoin osto ei koske tuotteita, jotka on merkitty lyhyellä päivämäärällä, eikä tuotteita, joissa on rikkoutunut sinetti, johtuen terveyteen ja hygieniaan liittyvistä syistä.

Liitä mukaan myös kopio tilausvahvistuksestasi tai laskustasi, jossa mainitset minkä tuotteen olet palauttamassa ja että se koskee avointa ostoa. Lähetä palautus seuraavasti:

Jos palautus lähetetään kirjeenä:

Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018
176 02 Järfälla
Ruotsi

Jos palautus lähetetään pakettina:

Svenskt Kosttillskott AB
Mätarvägen 6 A
196 37 Kungsängen
Ruotsi

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, rekisteröimme sen ja korjaamme maksun.

Huom! Mikäli sinulla on kysymyksiä palautukseen liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, he auttavat sinua mielellään!

Kuinka paljon maksan laskustani palautuksessa/vaihdossa?

Voit valita itse, haluatko maksaa koko laskun summan ja saada hyvityksen tilillesi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Jos et halua maksaa koko laskuasi, sinun tulee ilmoittaa Klarnalle itse, että olet tehnyt palautuksen meille. Voit tehdä sen joko Klarna-sovelluksen kautta tai soittamalla numeroon +358 (0) 24 80 93 888. Tämän jälkeen laskusi pysäytetään, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi ja päivittäneet laskusi.

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan rahani takaisin?

Palautus voi kestää jopa 14 päivää, kunnes palautusosastomme on rekisteröinyt ja käsitellyt palautuksesi. Jos olet maksanut kortilla tai suoramaksulla, voi kestää 3-5 pankkipäivää, ennen kuin rahat ovat taas käytettävissä tililläsi.

Mitä makutakuu tarkoittaa?

Makutakuu koskee kaikkia asiakkaitamme omalla tuotteellamme Diet Shake ja Diet Shake Less Sugar. Se tarkoittaa sitä, että voit asiakkaana tilata meiltä kotiin ja maistaa tuottetta ja jos et ole tyytyväinen, voit lähettää sen takaisin meille. Tämän jälkeen voit joko vaihtaa tuotteen toiseen makuun tai saada rahasi takaisin. Makutakuu koskee vain yhtä tuotetta per tilaus ja tölkin sisällöstä tulee olla jäljellä vähintään 3/4. Kulta- ja platinajäsenillemme makutakuu koskee kaikkia oman merkkimme tuotteita. Jos haluat hyödyntää makutakuuta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja he auttavat sinua eteenpäin.

Mitä teen, jos haluan reklamoida tuotteen?

Jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen, sinulla on oikeus tehdä reklamaatio kohtuullisessa ajassa, mielellään 2 kuukauden sisällä. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme ja lähetä kuva vauriosta sekä tilausnumerosi ja tuotteen mahdollinen eränumero. Muistathan, että reklamaation käsittely voi kestää kauemmin kuin normaali palautus.