Minun sivut
Minun sivut

Core Nutritionin ostoehdot

1. Henkilötietojen käsittely

Käsittelemme henkilötietojasi pääosin, jotta voimme saattaa loppuun velvoitteemme sinua kohtaan parhaalla mahdollisella tavalla. Lähtökohtamme on, että emme käsittele enempää henkilötietoja kuin tarkoitus vaatii. Henkilötietojasi tarvitaan, jotta voimme antaa sinulle hyvää palvelua, tietoa ja tilauksesi seurannan.

Saatamme myös tarvita henkilötietojasi voidaksemme noudattaa ajankohtaisia lakeja ja sääntöjä, toteuttaa asiakas- ja markkina-analyysejä sekä lähettää keskitettyjä tarjouksia sähköpostitse.

Lue lisää tietosuojakäytännöstämme miten käsittelemme henkilötietojasi.

2. Toimituskulut

Ilmainen toimitusvaihtoehto on mahdollinen kaikissa tilauksissa, joiden tilausarvo on vähintään 39 euroa.
Huom!
Mahdollisia lisätarjouksia ei lasketa tähän mukaan.

Perustoimituksen lisäksi tarjoamme muita toimitusvaihtoehtoja riippuen toimitusosoitteestasi. Näiden hinnat riippuvat paketin koosta ja toimitustavasta. Nämä vaihtoehdot ilmoitetaan kassalla.

3. Toimitus

3.1 Lähetys

Pyrimme lähettämään tilauksesi aikaisimmassa mahdollisessa toimituksessa.

Valitettavasti emme toimita tilauksia tällä hetkellä Ahvenanmaalle, mutta toivomme voivamme tarjota tätä tulevaisuudessa.

3.2 Budbee Box

Toimitus toimitetaan Budbee Box -automaattiin. Budbee toimittaa tuotteet 2-3 päivän sisällä. Sinulle lähetetään tekstiviestitse koodi, jota käytetään Budbee Box -automaatin avaamiseen.

3.3 Budbeen kotiinkuljetus

Toimitusaika Budbeen kotiinkuljetuksessa on 2-4 päivää riippuen toimitusosoitteesta. Toimitus tapahtuu klo 16:00-22:00 välisenä aikana.

Tarkempi aikataulu toimituksesta lähetetään aamupäivän aikana, kun toimituspäivä on suunniteltu. Voit seurata toimitustasi linkin kautta, joka lähetetään sinulle. Anna ovikoodi ja muita mahdollisia toimitustietoja tekstiviestissä olevan linkin kautta, jonka Budbee lähettää sinulle. Voit myös antaa tiedot turvallisesti Budbeen sovelluksessa. Budbeen kuljetukset ovat 100 % fossiilittomia.

3.4 Posti tekee yhteistyötä Bringin kanssa

Posti toimittaa tuotteet 2-3 päivän sisällä sille lähettipalvelulle, jonka olet valinnut kassalla.

3.5 Ylivoimainen este (Force Majeure)

Core Nutrition varaa oikeutensa siihen, että toimitusaika saattaa viedä enemmän aikaa esimerkiksi toimitusvirheen, ylivoimaisen esteen (Force Majeure) tai rahtiyhtiöiden viivästyksien sekä muiden arvaamattomien tapahtumien takia, joihin Core Nutrition ei voi itse vaikuttaa.

5. Ilmoitus

5.1 Tilausvahvistus

Suoritetun oston jälkeen asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostitse tilauksen yhteydessä antamaansa osoitteeseen. Asiakkaana sinulla on vastuu tarkistaa, että osoitetiedot ja tilauksen sisältö täsmäävät. Pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä Core Nutritionin asiakaspalveluun (info@corenutrition.fi), mikäli et ole saanut tilausvahvistusta 30 minuutin sisällä suoritetun oston jälkeen.

5.2 Ennakkoilmoitus

Asiakas saa ennakkoilmoituksen Core Nutritionilta sähköpostitse, kun tilaus on lähetetty. Tämä sisältää paketin seurantanumeron, jota asiakas voi käyttää lähetyksen seuraamiseen.

5.3 Toimitusilmoitus (Lähetys on perillä ja voidaan hakea)

Asiakas saa toimitusilmoituksen tekstiviestinä, jos asiakas antaa puhelinnumeronsa kassalla. Ilmoitus tapahtuu heti, kun lähetys on perillä ja valmis haettavaksi. Asiakas vastaa aina siitä, että annettu puhelinnumero on oikein. Muistutusilmoitus lähetetään, jos asiakas ei nouda tilausta muutaman päivän sisällä tilauksen saapumisen jälkeen.
Huomioithan: Budbee Box ilmoittaa automaatin avauskoodin tekstiviestillä!

6. Noutoaika

6.1 Tilausten noutoaika

Paketin noutoaika Budbeen pakettiautomaatista on 7 päivää. Bringin kautta lähetetty paketti säilyy toimituspaikassa 14 päivää. Kotiinkuljetuksessa paketti toimitetaan klo 16:00-22:00 välisenä aikana sinä päivänä, jonka olet valinnut toimituspäiväksi. Tilaus palautetaan Core Nutritionille, mikäli asiakas ei nouda tai ota vastaan tilausta. Asiakkaalla on velvollisuus korvata palautuksesta koituneet kulut.

Katso kohta 10.4 "Noutamattomat lähetykset" alapuolelta.

7. Maksutavat

7.1 Klarna-lasku, kortti- ja suoramaksu

Asiakas saa automaattisesti laskun ostoksestaan. Lasku lähetetään sähköpostitse ja sen voi maksaa myös My Klarnan kautta. Asiakas voi myös maksaa laskun erissä (korko ja järjestelymaksu on lisätty). Asiakas voi heti suoritetun oston jälkeen maksaa laskun luottokortilla, suoramaksulla, MobilePaylla tai Klarnan kautta. Jos asiakas ei muuta maksutapaa oston jälkeen, asiakas saa laskun, jossa on 30 päivän maksuaika siitä päivästä lähtien, kun paketti on lähetetty CoreNutritionilta. Kaikki laskutus tapahtuu Klarna AB:n kautta. Katso kohta 10.2.

7.2 Makutakuu (avoin osto)

Avoin osto pätee tuotteissa, jotka on merkitty makutakuu-symbolilla, silloinkin, kun tuote on avattu ja makutestattu. Jotta takuu pätee, tuotteen sisällöstä tulee olla jäljellä vähintään 3/4 palautettuna takaisin Core Nutritionille. Makutakuu koskee kaikkia oman tuotemerkkimme tuotteita ja yhtä tuotetta per tilaus. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palauttamista. Makutakuu ei koske tuotteita, jotka on ostettu kampanjaostoissa. Katso kohta 9.3.

7.3 Reklamaatio

Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisessa ajassa siitä, kun vahinko tai virhe on havaittu. Ulkoisesti vahingoittunut pakkaus tulee reklamoida heti, kun lähetys on noudettu. Emme ota postiennakolla lähetettyjä palautuksia vastaan. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Core Nutritioniin ennen reklamaation tekemistä. (asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostitse info@corenutrition.fi). Core Nutritionin asiakaspalvelu käsittelee reklamaation osoitteessa: Mätarvägen 6 A, Kungsängen, Ruotsi. Core Nutrition vastaa toimituskuluista, jos reklamaatio hyväksytään. Asiakkaalta veloitetaan 10 € toimituskulut, jos reklamaatiota ei hyväksytä. Lain mukaan oikeus reklamaatioon lakkaa 3 vuoden jälkeen, kun asiakas on ottanut tuotteen vastaan tai kun sen viimeinen käyttöpäivä on mennyt umpeen.

Mikäli et ole tyytyväinen käsittelyymme, voit olla yhteydessä Suomen Kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi/fi/index.html). Riitaantuminen tarkistetaan siellä ja voit saada suosituksia siitä, miten riita ratkaistaan. Vaihtoehtoisesti voit kommunikoida myös Ruotsin Kuluttujariitalautakunnan kanssa (www.arn.se) riidan ratkaisemiseksi.

8. Asiakasturvallisuus

8.1 Peruuttamisoikeus

Asiakkaana sinulla on aina 14 vrk:n peruuttamisoikeus tuotteen vastaanottamisesta tai saman tilauksen osatoimituksissa, kun vastaanotat tilauksen viimeisen tuotteen.

Terveys- ja hygieniasyistä peruuttamisoikeus koskee vain pakkauksia, joiden sinetöinti ei ole rikkoutunut tai avattu. Tämä koskee palautettaessa alusvaatteita, sukkia, kauneudenhoitotuotteita, koruja, kuivaukseen tarkoitettuja astioita tai vastaavanlaisia tuotteita. Peruuttamisoikeus ei myöskään koske tuotteita, joissa on lyhyt käyttöpäivämäärä.

Huomaathan: reseptivapaat lääkkeet ja elintarvikkeet eivät turvallisuussyistä kuulu peruuttamisoikeuden piiriin eikä niitä voi palauttaa.

8.1.1 Miten peruuttamisoikeutta käytetään

Voit käyttää avointa ostoa 14 päivän sisällä, kunhan tuote on avaamaton ja ehjä, eikä sitä ole ostettu monipakkauksena tai sisällytettynä valmiiseen pakkaukseen. Voit tällöin lähettää tilauksen meille takaisin.

8.1.2 Palautuksen kulku kirjeenä ja pakettina

Liitä mukaan kopio tilausvahvistuksestasi tai laskustasi, jossa mainitset minkä tuotteen olet palauttamassa ja että se koskee avointa ostoa.

Lähetä palautus seuraavaan osoitteeseen, jos se lähetetään kirjeenä:
Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018
176 02 Järfälla
Ruotsi

Lähetä palautus seuraavaan osoitteeseen, jos se lähetetään pakettina:
Svenskt Kosttillskott AB
Mätarvägen 6 A
196 37 Kungsängen
Ruotsi

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, rekisteröimme sen ja korjaamme maksun.

Jos tuote palautetaan alkuperäisestä muuttuneessa kunnossa, ja mikäli se johtuu siitä, että asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin voidaan katsoa tarpeelliseksi sen ominaisuuksien tai toiminnan määrittämiseksi, Core Nutritionilla on oikeus tehdä alkuperäisen hinnan arvon alennus ko. palautuksen osalta. Mikäli palautusoikeuden piiriin kuulumattomat tavarat palautetaan Core Nutritionille ja asiakas haluaa tuotteen palautettavan hänelle, veloitetaan tästä 10 €.

Mikäli asiakas ei kuule uudesta lähetyksestä 30 päivän kuluessa, oikeus tuotteeseen menetetään. Mikäli tavarat eivät saavu Core Nutritionille 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta, katsotaan asiakkaan hyväksyneen oston.

Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen kampanjaostoissa, joissa oston mukana oli ilmainen tuote, myös ilmainen tuote tulee palauttaa avaamattomana /alkuperäisessä kunnossa. Jos päätät säilyttää ilmaisen tuotteen, lähetämme sinulle laskun tuotteen arvosta.

8.1.2 Hyvitys asiakkaalle

Core Nutrition palauttaa ostohinnan erotuksen. Tästä on myös vähennetty mahdolliset arvon alennuksen vähennykset. Hyvitys asiakkaalle tapahtuu 7 päivän kuluessa siitä, kun Core Nutrition on vastaanottanut tuotteet. Takaisinmaksu suoritetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti ostohetkellä.

9. Kanta-asiakasohjelma

9.1 Yleistä kanta-asiakasohjelmasta

Ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tarjotaan mahdollisuus liittyä kanta-asiakasohjelmaan. Kun liityt kanta-asiakasohjelmaan, hyväksyt myös markkinoinnin ja tarjousten vastaanottamisen sähköpostitse. Asiakastilin sivuilla voit milloin tahansa liittyä ohjelmaan tai erota siitä. Asiakkaalla on myös mahdollisuus peruuttaa markkinoinnin ja tarjousten vastaanottaminen sähköpostitse.

Jotta voimme hallinnoida jäsenyyttäsi ja tarjota sinulle henkilökohtaisia tarjouksia, alennuskuponkeja ja muita etuja, meidän täytyy kerätä ja käyttää tiettyjä henkilötietoja. Tämä sisältää esimerkiksi käyttäytymisesi verkkosivuillamme, ostohistoriasi, syntymäaikasi, sukupuolesi ja sähköpostiosoitteesi. Voit lukea lisää tietosuojakäytännöstämme ja siitä, miten suojaamme ja käsittelemme tietojasi.

Jäsenenä saat pääsyn kanta-asiakaskampanjoihin, henkilökohtaisiin alennuksiin ja kutsuja erilaisiin tapahtumiin. Voit myös kirjautua sisään tilillesi, jossa ostohistoriasi säilytetään.

9.2 Jäsenyystasot

Kanta-asiakasohjelmassamme on neljä tasoa:

Pronssi: 0 - 2 499 pistettä
Hopea: 2 500 - 9 999 pistettä
Kulta: 10 000 - 24 999 pistettä
Platina: 25 000+ pistettä

Jäsenyystasosi perustuu kerättyihin pisteisiin. Mitä korkeampi jäsenyystaso, sitä enemmän pääset hyödyntämään eksklusiivisia tarjouksia.

9.3 Pisteet

Jokaisesta ostoksesta kerätään pisteitä, jotka vastaavat tuotteiden arvoa. Toimitus- ja laskutuskuluista ei kerry pisteitä. Jäsenet saavat yhden pisteen käytettyä euroa kohden. Ulkopuolisten tavarantoimittajien varastoista lähetettävistä tuotteista ei kerry pisteitä, kuten Gymleco- ja NutriLight-tuotteista. Kun ostat Svenskt Kosttillskottin omia tuotemerkkejä, pronssijäsenenä saat yhden pisteen euroa kohden, hopeajäsenenä 1,5 pistettä käytettyä euroa kohden, kultajäsenenä keräät 2 pistettä euroa kohden ja platinajäsenenä 2,5 pistettä käytettyä euroa kohden. Voit lukea lisää eri jäsenyystasoista kanta-asiakasohjelman infosivulta. Pisteitä voi ansaita myös suorittamalla pisteenkeräystehtäviä.

Kun olet kerännyt 500 pistettä, saat 20 euron arvoisen alennuskupongin, jonka voit käyttää seuraavan ostoksen yhteydessä. Alennuskuponkeja ei voi vaihtaa rahaksi. Jos palautat alennuskupongilla ostamasi tuotteen, et saa alennuskuponkia takaisin, koska se lasketaan alennukseksi. Jos ostat tuotteita pienemmällä summalla kuin mitä alennuskuponki kattaa, jäljelle jäävä alennussumma lisätään asiakastilillesi ja vähennetään automaattisesti seuraavan ostoksen yhteydessä. Alennuskuponki on voimassa 3 kuukautta.

Viimeisimpien ostostesi pisteet lisätään tilillesi 2 viikkoa tilauksen lähettämisen jälkeen. Jos palautat tai perut tilauksesi, pisteet poistetaan tililtäsi.
Kertyneet pisteet ovat sidottuja tiliisi, eikä niitä voi siirtää toiselle tilille.

9.4 Muut ehdot

Pidätämme oikeuden muuttaa kanta-asiakasohjelman ehtoja.

10. Ostoehdot

10.1 Yleistä

Kaikki hinnat on ilmoitettu sisältäen arvonlisäveron. ALV on 14 % ruoasta ja ravintolisistä, 25 % muista tuotteista. Core Nutritionilla ostoksia tehdäkseen asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä on oltava huoltajan suostumus tilaukseen. Tätä valvontaa ei tee Core Nutrition, vaan vastuu sen toteuttamisesta on asiakkaalla ja hänen huoltajallaan. Asiakas vastaa aina tilauksen yhteydessä antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Core Nutrition ei voi taata, että kaikki tuotteet ovat ulkonäöltään ja kunnoltaan samanlaisia kuin tuotekuvissa.

10.2 Laskutus Klarnalla

Laskutus tapahtuu Klarnalla. Jos maksua ei suoriteta, lisätään muistutusmaksu 5 euroa. Viivästyskoro on 8 %.